fredag 30. januar 2015

Barley Hat

Eg lot meg inspirere av Tante Ull og hennes Barley hat. Dette er den siste julegava eg strikka i år. Det var moro å strikke og eg liker vrien med det vrange feltet og fellinga i toppen.

Eg kasta meg ut i strikkinga, uten å lese oppskrifta noko særleg, bare strikka i veg. Første feilen eg gjorde var å ha feil maskeantall på det vrangepartiet. Det var mykje større enn det som stod i oppskrifta. Den andre feilen var at eg tydeligvis har bomma på størrelsen i forhold til maskene, for fordelinga av masker når eg skulle felle vart feil. Det gikk greit det, eg bare tilpassa etter det maskeantallet eg hadde. Feil nr tre er at eg ikkje målte lua undervegs og eg tenkte i vertfall ikkje på kva mottaker likte av lue lengder. Den vart jo alt for lang. Så denne lua blir nok ikkje ein av favorittene, godt at den ligg i kurven sånn at eg kanskje kan låne den da. ;-)

Sånn ellers:
Oppskrifta er enkel å følge (selv om eg ikkje leste den godt nok), sjølv om den er engelsk. Lua blir kul, og den kan tilpasses mottaker.



Pinne:
Garn: Nepal, nydelig blåfarge.
Vekt:
Oppskrift: Barley hat, ravelry.

Ingen kommentarer: