onsdag 4. februar 2015

Strikk i bruk: Ribbesokker med ein twist

Denne serien handler om ting eg har strikka og korleis dei blir og tåler bruk. Rett og slett ein tråd for dokumentasjon av garntype og oppskrifter. Eg kjem også til å publisere bilder av ting vi får eller strikk eg ser i bruk som inspirerer. Eg håper at dette kan bli en fast tråd framover og at det kan være interessant for andre også.

Disse sokkene strikka eg til mamma i julegave for to år siden. Garnet er sterk fra DSA. Oppskrift var noko eg fant på sjølv. Eg syns dei var stilige, mykje og likte fargen godt. Her kan du sjå det opprinnelige innlegget.
Eg misstenker at sokkene blir brukt til å sove med og når det er kaldt, så dei er ikkje spesielt slitte til å være to år. Alpakkaen i garnet gjør at dei virker ekstra varme og lune. Eg veit også at dei har blidt lånt bort og at dei som har lånt dei ønsker seg sånne. Det er komplement til meg!
Eg strikka dei på pinne 3, noko som ser ut som holder til dette garnet. Ingen spriker mellom maskene. Hælen ser litt tova ut etter bruk, men eg trur heller ikkje det gjør noko. Dei loer ikkje speielt og har heller ikkje mista fasongen. Dei har heller blidt tettare enn dei var når dei var nye.
Eg er kjempe fornøyd med at dei fortsatt er i bruk, og at dei holder seg godt. Sterk er uten tvil eit sokkegarn med god kvalitet, som holder seg. Eg burde strikke sokker til den verste sokkesliteren i familien og teste ut om garnet lever opp til navnet ved hans bruk. Mamma har i værtfall vært snill med sine:)

Ingen kommentarer: