lørdag 4. oktober 2014

Restegarn: Lett lue

Del 9 av serien om restegarn.

Eg hadde eit hespe med grått Drops you 3 garn som eg ikkje hadde noko prosjekt som den passa til. Garnet er ein blanding av alpakka og ull, så det er eit lett og delikat garn. Eg liker også at hespet er spettete i farge med litt lysere og mørkere partier. Det gir eit fint spill i lua.

 Eg strikka ein lang ribb fordi eg liker å kunne brette lua. Då kan man velge om det skal være ei posete lue eller om den skal varme ørene meir. Så strikka eg til eg syns den var lang nok og felte av. Den ser litt bagy ut på bildet under, men den er ikkje så bagy på hodet. Lua er lett, veier heile 44g og den passer til eit lite hode på grunn av den stramme ribben.

Pinne: 4,5 og 5
Garn: Drops you 3 (limited edition yarn). 
Vekt: 44g
Oppskrift: La opp 84m, strikka 2r,2vr til ønska lengde. Auka javnt, og strikka rett til ønska lengde. Fell av.


Her kan du lese fleire innlegg i serien om restegarn.

Ingen kommentarer: