tirsdag 30. september 2014

September

September kom og gikk. Mykje å gjøra, både i forhold skule, i heimen og strikking.

Mystery Mittens:
Eg strikka 4 av 5 clues på Mystery Mittens og har igjen å strikke clue 5, som er tommelen. Begge vottene er klare for å strikke det siste cluet. Her kan du lese om alle cluene eg har strikka.


Restegarn-prosjektet:
Eg har strikka nokre fleire luer som snart kan vises fram på bloggen, og vist fram Ribbelua med Horisontale striper. Det blir mange luer under dette prosjektet. Her kan du lese alle innleggene i prosjekter og her kan du lese om Ribbelua med Horisonale striper.


Eg leita etter haustinspirasjon. Det kan du sjå og lese meir om her. Her kan du finne tavla på Pinterest.


I oktober håper eg å gjøre ferdig UFOer som venter å bli ferdig, Vise fram eit av  mine store prosjekter og begynne på julegaver.


Ingen kommentarer: