fredag 31. oktober 2014

Oktober

Oktober skulle være måneden der eg prøver å gjøre ferdig ting, og begynne å strikke julegaver. Det har eg overholdt. Det føles godt å få ferdig prosjekter som har logge lenge og å begynne på årets julegaver. Det blir ein del like gaver i år, det får vises på bloggen etter julaften. Utrulig godt å ha begynt på og begynne å stryke av lista. Eg kjem til å fortsette med det også i november. 



Restegarnsprosjektet:
Viste fram Lett lue og Petrol lua, her og her. 

           
Eg fikk strikka ferdig Vinterrose votter og Selbuvott or Not, her og her.
       

Grå genser:
Dette er eit prosjekt som eg begynte på for eit år sida, planen var at det skulle bli ein genser med to farge felt. Mørk grå og lysgrå. Planene endrer seg, spesielt også når prosjektet blir liggande lenge. Eg har til no strikka ferdig bolen, men eg har felt av for stramt. Den eine armen ha reg strikka halv veis på. Eg håper at den snart blir ferdig og at det kan bli ein alright genser, men foreløpig føles det litt halveis og den er rar på. 
Beklager dårlig kvalitet på bildet.

Eg strikker i Lerke. Foreløpig syns eg det garnet er litt for glatt og eg er spent på korleis garnet oppfører seg etter vask og blokking. Nokon lesere som har erfaring med det garnet??

Ingen kommentarer: