onsdag 17. mars 2010

Ugle ATC og litt anna...

Denne skulle vært til utfordingen til Art Pieces forgje veke, men eg fikk dessverre ikkje tid til å legge det ut her før i dag av ulike årsaker. Teamet var Ugler.
Motivet eg har brukt er frå Rachelle Anne Miller, og som er fargelagt med promarkertusjer. Eg har brukt eit perle brett til å lage prikkene som er rundt motivet. Ellers har eg pynta med bånd, stickers og glossy accent.

Stempel: Rachelle Anne Miller. Blekk: Archival ink- jet black, Versacolor- royale blue, Distress ink-fired brick. Papir: akvarell papir, kvit katong, lyseblå brazzill. Annet: bånd, hjerte stickers, fløyels bånd, promarkertusjer, div acrylic dabber- blå og sølv, glossy accent.
---

Så er det tid for årets Åpen dør igjen på skula. Det foregår på fredag og lørdag, men fyst skal det være fylkesmesterskap i studentbedrifter. Dessverre ligger ikkje programmet på det ute på nettet så vidt eg ikkje kan finne.
På åpen dør stiller vi ut studentbedrift standen, kunstlab (video, teikninger og lyd), produktdesign og grafisk design. Vi har også forskjellige aktiviteter i klasserommet, som å teikne på golvet.

Tilslutt vil eg legge ved linken til artikkelen som står om oss i Ulearn i Telen.

Bilde tatt frå artikkelen i Telen.

Ingen kommentarer: