mandag 22. mars 2010

Thats just so cute- påske extra. Og Hekling...

Thats just so cute har ein påske extra, som passer godt til denne tida syns eg. Eg har kost meg med å dekorere dette påske egget. 
Egget er fyst grunna med gesso, før eg dekorerte det med blomster, bånd og charms. Etterpå spraya eg egget godt med to farger glimmermist.

Blomstene fikk til slutt eit støk med tørr pensel med acrylic paint-silver.
Blekk: Distress ink- Peeled paint. Blomster frå prima, spellbinders, kort og godt, bånd, glimmermist-candy apple og sea foam, acrylic dabber-silver, bling og gesso.

---
Så får eg vise fram eit av mine fyste produkter som eg har hekla sjølv. Eg må si det at eg er ganske stolt av meg sjølv, eg har lært meg dette ved hjelp av ei bok og no hekler eg etter oppskrifter.
Dette er ein hals som er enkelt hekla med halvstolper og effekt garn frå nille med pinne 5.

4 kommentarer:

~Isabell~ sa...

Slike påskeegg er helt nydelige, flotte farger du har benyttet her=)

Takk for ditt bidrag=)

Camilla sa...

Så flott egg du har laget! Nydelig pyntet. :)

Tusen takk for ditt bidrag! ;D

Asil sa...

Weee - så flott egg! Og så flott å se det i andre farger enn hvitt eller gult! Nydelig!

Takk for at du deltar! :)

❤ Kaia sa...

Kjempeflott påskeegg.
Lekre farger, og flott pyntet..
Klem fra Kaia