onsdag 10. mars 2010

Påske egg...

Det er snart påsek og då er tida inne for påske egg, og her er det eg har dekoret. Eg har ikkje akkurat brukt vanlige påske farger, men eg syns det var litt vårlig fordi om fargene eg har brukt er hovedsakelig raud og blå. Fyst så grunne eg det med gesso, så blanda eg litt gesso og litt akryl maling sammen og påførte det. Tilslutt dekorerte eg med bånd, blomster, sommerfulg og swirler.

Dei raude blomstene var kvite, men har fått litt glimmermist på seg for å stå i stil med sløyfa.

Mange av blomstene eg har brukt er frå kort og godt. Dei kvite blomstene som henger ned på sidene, har fått litt gult blekk på seg.
Sommerfulgen er frå karen marie klipp. Alle dei raude blomstene har fått litt rosa glitter på i midten.
Blekk: Brilliance- sunflower yellow. Annet: Blomster frå blandt anna kort og godt, swirler frå prima, sommerfugl frå karenmarieklipp, bånd, stcikles-rosa, acrylick dabber-sail boat blue, gesso, glimmermist- candy apple red.

1 kommentar:

Kort og Søm sa...

Hei, hvis du tar en titt litt ned på siden min, på høyre side. Så har jeg en link til der jeg har bestilt merkelappene mine! :o)
Nydelig blomster på egget ditt!
Hilsen Fredrikke :o)