onsdag 3. mars 2010

Til deg... Og litt anna.

Som så mange andre er eg nødt til å tilbringe ein del tid med denne krabaten (under), som til no er blidt min nye trofaste venn. Hender den dukker opp ein og anna gangen ellers også, men no ser vennskapet vårt ut til å bli forholdsvis langt i forhold til dei andre gangene. Eg har, som sikkert så mange andre også, blidt forkjøla. Min forkjølelse kjem med KJEMPE tett nase og ein litt snikande feber som ser ut til å koma å gå jevnlig. KJEMPE GØY! 

Det heldige er at eg veit med sikkerhet at eg måtte gjennom ein sånn runde og at det forhåpentlig vis er mange månder til neste gang!!!
Ellers holder eg på med siste innspurt på filmen som er siste del av kunstlab prosjektet og som skal leveres på fredag. Den vil eg vise her (vis eg får det til) ein gang i framtida.

Så over til kortet... Kort i vårens farger med detter søte Hänglar motivet som er fargelagt med promarker tusjer, vingene har fått litt glossy accent på  vingene sine. Mønster papirene eg har brukt her er bare rester. Eg har dekorert med filt stickers som er kjøpt på panduro. Det ovale panelet er teikna og klipt ut etter ein dies frå spellbinders, som er sverta med distress ink. 

Stempel: Hänglar og Stänglar. Blekk: Archival ink- jet black, Distress ink- tattered rose. Papir: div mønster papir rester, grønn skimmer brazzill, akvarell papir, lyseblå kartong. Annet: stickers frå mm, promarker tusjer, dies frå spellbinders, glossy accent, filt-stickers, glossy accent.

Ingen kommentarer: