mandag 11. januar 2010

Julegave og award...

Har fortsatt ikkje fått vist fram alt eg lagde til jul... Dette er julegava til mamma og pappa.
Bildet er tatt i min brors konfirmasjon i vår og eg har redigert det litt sånn at alle på bildet kom til sin rett og det passa til det eg ville lage. Det er eit lerett kor eg har lagd bakgrunn, påført bilde, paneler og tekst. Fargene holdes i lilla og gråtoner. Tekesten er skreve ut frå data.

Beklaglig vis er dette det einaste bildet eg har av dette så langt. Det eine panelet står på skrå, og eg har ennå ikkje fått endra på det (det skal være rett som dei andre).

Blekk: Distress ink- dusty concord, milled lavendel. Papir: embalasje frå prima, photo papir, vellum. Annet: gesso, acrylic paint dabber- lilla, tall og punkt frå tickers, luminiere- silver.
Også har eg vært så heldig å få ein avard frå Lise. Tusen takk!
Det var egentlig med ein masse punkter som enn måtte gjør ved å sende den videre, men eg verger å ikkje gjør det fordi eg syns det er vanskelig å bestemme for kven som skal få den.

Ingen kommentarer: