onsdag 13. januar 2010

Faux Cloisonnè

Eg har ingen aning kva enn kan kalle denne teknikken på norsk eller om dette er navnet på den. Denne teknikken såg eg i eit blad som heiter craft stampers, og eg syns det såg spenane ut. Dette er første gange eg prøver meg på denne teknikken og eg syns resultatet vart bra. Det einaste er at eg skulle brukt eit litt mindre detaljert stempel. Og dette var fjord årets (2009) siste julekort...
Stempel: Art Impressions. Blekk: versamarker. Papir: svart kartong til panel og kort, rosa mønster papir, notepapir. Annet: puncher frå martha stewart, blad gull, gull embossing pulver, glossy accent, kritt i fargene rosa, grønn og lysebrun, perfect pearls- plume, kvit pen, stickles- antique linen, embossing tusj og hårspray (til fixering), brads.

Ingen kommentarer: