lørdag 30. januar 2010

Eg har fått ein utfordring....


... frå Hege. Det er ikkje ofte eg er med på utfordringer eller sender ting videre, men denne syns eg er litt morosam.
Utfordringen er:
* Gå inn på mine bilder/mapper
* Velg den 6 mappen
* Finn det 6 bildet
* Sett det bildet på bloggen og skriv litt om det
* Inviter 6 nye, link og gi beskjed til dem.

Her er bildet mitt. 

Det vart tatt i jula som var, det er kristornen som onkel hadde med frå bestemor og bestefar på Stord. Eg syns det var koselig å ha kristorn i stua, derfor måtte eg ta bilde av det. Hugsa vi fikk kristorn i posten frå bestefar når eg var mindre til jul.

Så dei 6 eg sender videre til:
Gro
Lise
Maria
Kreative Kristin
Solbjørg aka solli
Hege-Annie

4 kommentarer:

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Artig utfordring! :-D

Hege-Annie Simonsen sa...

Takk for utfordringen! Gøyal denne, vi får se hva som skjuler seg der jeg skal lete meg fram blant bildene mine nå! Spent! ;) :)

Godklem - med ønske om en fin søndagskveld og ei god ny uke!
Hege

Maria sa...

Heisann!

Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min. Jeg har tømt mappene og starter hvert år med tomme mapper for hver måned så den sjette (juni) er tom, hihi. Men bildet ditt er nydelig vakkert!

Klem
Maria

Fredhøy - Gro sa...

Takk for utfordringen, jeg får vel begynne å lete meg fram i bildene en dag snart:)