onsdag 20. januar 2010

Eg har vært så heldig å få enda ein award..

Eg har alt fått denne awarden ein gang før, og eg syns det er kjempe koselig å få fleire awarder. Og i vertfall denne, det er Agnete-Sagalind som har gitt meg den denne gangen og ho skriver om alle som har fått den... Dette har ho skreve om meg:

"Dette er damen som gjør det på en helt annen måte! Det er kunst ut i fingerspissene, og et helt eget preg enn mange andre. Det er personlig, og det er utrolig lekkert! Hvis du skal besøke en blogg i dag, så ta turen innom Solbjørg. Dette tror jeg kan inspirere de fleste til å tenke annerledes."

Eg syns det er kjempe koselig å få høre sånne ting om det eg gjør og legger ut her, er ikkje alltid like lett å utlevere seg sjølv på denne måten. Eg fikk faktisk tårer i augene og vart kjempe glad. Det er ikkje alt enn gjør som enn blir like fornøyd med og som kanskje kan være meir vanskelig å vis fram enn andre ting. Ein anna ting er også det å veta om folk faktisk titter innom i bloggen min og ser. Det er så mange flinke damer/menn der ute som er mykje meir dyktig og flinkere enn det eg er, av og til trenger enn posetiv tilbakemeldinger frå andre enn sine kjente og kjære på det eg gjør og viser fram her.

Eg valgte å ikkje sende denne awaerden videre sist eg fikk den, og det samme gjør eg no. Grunnen er at eg syns det er for vanskelig å plukke ut bare 7 som skal få den og sende den videre. Hadde det vært opp til meg, hadde eg villa gitt den til alle eg veit blogger om det samme eg gjør.

1 kommentar:

Bococco sa...

Send inn en søknad til DT, du! :) Gleder meg til å se den! :) agnete.bjortomt@gmail.com