onsdag 10. september 2008

Kort av mulberry papir

Eg har laga dette enkle kortet. Dette skal ein som har bursdag få eller bare ein som fortjener ei helsing i kverdagen.
I eit blad såg eg ein ny måte å bruke stempel på. Stempelet som skal brukes må være ganske tydelig for å få fram mønsteret. Eg har lagt stempelet ned og lagt mulberry papiret over, bruk pensel og vaten og veet papiret. For å få fram motivet kan enn bruke ein brayer å rulle over, og bruke penselen til å forsiktig trykke ned i motivet. Eg har rulla brayeren med svart for å framheve motivet. Etterpå har eg embossa motivet for å få eit spenande uttrykk.
For å få eit anna uttrykk har eg brukt tusj og drodla rundt papir kantene.
Stempel: Blader frå Panduro. Blekk: Versamark, Versacolor- Olive, black, distress ink- peeled paint. Papir: Brazzil: gråbrun, grønn, mulberypapir, bølgepapir, akvarell papir. Annet: Embossingpulver- sølv og kvit, Qk- sommerfugl, svart tusj.

Ingen kommentarer: