torsdag 4. september 2008

Dåpskort

Eg har lagd endå eit dåpskort, denne gang i brune og blå farger. Sjølv syns eg det er nydelig, og eg vart kjempe fornlyd med det. Dette er sikkert litt sjølv skryt, men eg er faktisk miss fornøyd med mange av korta eg har lagd. Med dette syns eg at eg traff den rette "ynden" med dåpen og barnet som vart døpt.
Desverre er ikkje bildene så bra, det vart lagd i ei ganske travel periode og av ein eller anna grunn hadde eg ikkje tid til å ta bilder før det var gitt bort og skreve på.


Ved ein feil kom eg til å kutte den eine sida av kortet for kort, og dermed måtte eg improvisere. Dermed vart det eit kort som kan åpnes og lukkes. Åpne og lukke mekanismen er nok noko eg må forske litt meir på for eg er litt usikker på om dette er den rette måten å gjøra det på.
Den åpnes ved å ta den kvite sløyfa av braden.

Sånn ser den ut under åpne folden.
Og sånn ser den ut inni. Siden det er eit dåpskort har eg valgt å ta med ei penge lomme, det er første gang eg lager sånne lommer så eg kan faktisk si at denne fungerer ganske greit for mitt bruk. Men det er ikkje sikkert det er alle som vil brette pengen for å få den i lomma. Eg har punta lomma med dei vanlige blomstene som går igjen utta på kortet også.
Kortet med lukke siden.

Stempel: Mangolia. Blekk: VersaColor: royale blue, distess ink: walnut ink, faided jeans. Papir: Akvarellpapir, Brazil: Lyseblå, lyse brun, brun. Annet: Embossing plate frå Qk, retro punchere, brads, panduroblomster, bånd.

Ingen kommentarer: