onsdag 17. september 2008

Ein boks med noko gødt i....

Dette var ein gong ein boks full av god sjokolade, men no er den tom og eg har tatt den frå kverandre....
Men så fikk eg ein idè...
Pynte den med stasj og freshe den opp, så kan den gies bort med noko heimelaga gødt som ein koselig helsing til nokon som fortjener noko ekstra.

Så her er den! Eg ser det no at blomster-kjernen er skeiv, men det får eg gjort lite med no. Dessuten er eg ikkje noko glad i å lage blomster på den måten. Trur ikkje eg lager blomster med bånd meir.
Boksen kan åpnes og lukkes med hjelp av denne vesle blå braden og det blå båndet. Braden kunne vært større.
Og inni har den ein liten tag som enn kan skrive ein liten helsing til den utkårede.

Stempel: En liten hilsen- ett trykk. Blekk: Distress ink- faded jeans, tattered rose, versaColor- ash rose, ukjent type- sølv, versacraft-cerulean blue. Papir: akvarell papir, brazzil- teracota raud. Annet: blomster i ulik størrelse, brads, bånd, chipboard- paperbag studio, glitter, garn, blånde, bling, tørr embossing- mini-shapeboss frå fiskars.

Ingen kommentarer: