mandag 29. september 2008

Chanin og eit posekort...

Her er den herlige hunden som har flytta inn hos oss... Chanin tok oss med storm då ho kom springande og lurte på kem som kom, SÅ SØT!

Ho er som sagt blanding mellom Dachs og Tibetanskspaniel, og ho 9 veker. Allikevel ganske aktiv og sta, men sånn er det når enn vil oppdage verden. Ting kan være litt skummelt, som f.eks kjøre bil eller sauene på gorde, men på oppdagelse ferd ska ho allikevel.
Og lærevillig er ho, stuerein og flink jente. Den nydelige hunden som no har kome inn i livet vårt. Eg savna deg stort når eg må vera borte frå deg (ja, kjæretsen min, eg savna deg og, men det håpa eg du veit.), glade Chanin som ikkje ser vondt i nokon og som alltid er like glad for å sjå meg. Eg glea` meg til åra fram over.

Så var det kortet eg har arbeida med i dag.... Eit posekort i dag, eg har lifta idèn til Åshild. Her er min versjon:
Framsida.

Eg har brukt ein serviett, som eg har limt på kvitt papir med decoupage lim, som bakgrunn.
Framsida og tagene. Er ei lomme under hivedmotivet som enn kan putte tagene i.
Inni med dekor og plass til ein personlig håndskreven tekst.

Baksida av kortet.Stempel: jente frå Hänglar og stänglar, post stempeler frå papirloftet, ett trykk og kreativ hobby. Blekk: Stazon: Jet black, div distress. Papir: Kvit mønster papir, blå reste kartong. Annet: Papirpose, bånd, scrappersfloss, tags frå panduro, blomster frå panduro, Qk swirler, ut puncha blomster, serviett, brads, decoupage lim.

3 kommentarer:

EHM sa...

Heisann! jeg lurer på om hvor du fikk den hunden din i fra, jeg har en likens en i fra Fannrem i Orkdal. og jeg har lett etter søskene hennes, for jeg vill se om hvordan de ser ut når de er større :)

Unknown sa...

Chanin kjøpte ekskjæresten min på Moelv i Hedmark. var bare to i kullet såvidt eg veit.

EHM sa...

åja, jeg måtte bare spøre. for de var bare så lik da hun var valp :)