torsdag 25. februar 2016

Oppskrift-tips: Sokker

Jeg tenker å dele noen oppskrifter en gang i måneden. For min egen del hjelper det å se tips om oppskrifter for å bli inspirert, så kanskje du blir litt inspirert av et innlegg innen et tema? Jeg tenker å lenke til oppskrifter som er gratis og som kan kjøpes gjerne på Ravelry, men også  delt via andre nettsteder. Denne serien blir publisert den 25. i hver måned.


Månedens tema er sokker. Og det finnes mange sokkeoppskrifter der ute, så det jeg har funnet frem denne måneden er bare litt av det som finnes der ute. Jeg har funnet noen som jeg syns burde være med i et sånt innlegg. Alle oppskriftene i dette innlegget er gratis. Noen er enkle, andre mer omfattende. Mest engelske oppskrifter. 

Brocken seed:

Link her. Gratis. 


Arrow head:



Link her. Gratis. 

Flying North:



Link her. Gratis.

Rose city rollers



Link her. Gratis.


Not exactly brain surgery.



Link her. Gratis.


Gisken.



Link her. Gratis.

Ingen kommentarer: