torsdag 1. januar 2015

Året som gikk: 2014

Her kjem ei lita oppsummering av året som har gått i bilder og tall.

Slik såg 2014 ut i bilder:

Restagarnsprosjektet:


Julegaver:

Eg strikka:
20 Luer
7 par Votter (1par pulsvanter)
1 Jakke
3 Gensere
4 par Sokker
1 sjal
1 Hals
1 Baby jakke

Totalt blir det 38 prosjekter. Fra i fjord er det ei auking med 17 prosjekter.
Av dette har eg strikka opp 4088g med garn som tilsvarer 11312,6 meter i lengde.


Dette bør eg strikke meir av:
  • Sokker- sokkeskuffen min er fortsatt veldig tom.
  • Gensere/jakker - deilig med plagg som holder ein varm og som ingen andre har. Til meg sjølv og kanskje til kjæresten?
Ellers:

Eg strikker alt for lite til meg sjølv, alt for mykje kjem i gavekurven. Kjæresten er sterkt nedprioritert, bortsett fra når det kjem til antall luer han har. Det bør kanskje endres på?

Ingen kommentarer: