lørdag 17. januar 2015

Hals i burgunder.

Til mamma sin bursdag i desember strikke eg ein hals. Eg ville at ein hals som var lang nok til å gå opp til haka og den skulle bre seg ut over skuldrene under jakka. Og slik vart den.


Eg strikka uten oppskrift, men hadde ein klar tanke på korleis den skulle bli undervegs. Eg la opp masker og strikka 2r,2vr til ønska lengde på det som skulle ligge rundt halsen, så begynte eg å auke når eg var fornøyd med lengda på den. Då auka eg først i dei rette partia og så i dei vrange partia til eg var fornøyd med vidden på den. Eg avslutta med å strikke den siste kanten med 1tråd i burgunder og ein i svart for å markere kva som er ned. Garnet eg strikka med er 50%ull og 50% alpakka så den burde være varm og god. På grunn av forskjellig tykkelse på garnet, valgte eg å strikke den med dobbel tråd.
Det viste seg at den vart akkurat passe, den kom godt ut over skuldrene og var akkurat passe lang. Den skal nok varme godt under jakka tenker eg!


Pinne: 5 (?)
Garn: Drops 3 i love u. Dobbeltråd. Burgunder og ein liten rest svart.
Vekt:
Oppskrift: Egen.

Ingen kommentarer: