tirsdag 18. november 2014

Restegarn: Striper

Del 12 av serien om restegarn.

Striper, for meg er det litt elsk og hat. Hat fordi eg ikkje er favoritten på store plagg (illusjonen av at den gjør deg større), men elsk fordi eg syns det er utrulig stilig. Også er det moro å strikke, fint å bruke opp restegarn på og det kan kombineres i det uendelige. Så då vart det striper da, med rester av freestylegarnet.  Eg elsker nok striper meir enn eg hater, for eg syns denne lua er skikkelig kul. Og så har eg nok strikka fleire striper enn eg vil innrømme.

Godt med ei lue som er så klar i fargane som denne i haustmørket, den klare blåfargen og turkisen lyser skikkelig opp.
Eg husker ikkje kor mange masker eg la opp, men eg strikka r,vr på vrangborden. Strikka striper så lenge eg orka, før eg felte av.

Garn: Freestyle fra Dale
Pinne: 4,5 og 5,5
Vekt: 65g
Oppskrift: Egen.

Ingen kommentarer: