torsdag 27. november 2014

Mystery Mitten Clue 5 Soria Moria Votten

Endelig er dei ferdig! Dei har lenge mangla tommler (clue 5). Sånn går det når strikketøyet blir forlagt. Bedre seint enn aldri å få dei ferdig. 
 Dei vart skikkelig glade votter, med den gule "sola" som lyser opp. Akkurat det ein trenger i novembermørket. Den gule fargen er meir senepsgul enn knall gul, men det var vanskelig å få fram på bildet.

Eg valte å strikke den minste størrelsen, men med litt større pinner. No angra eg på at eg ikkje strikka størrelsen større. Dei vart nemlig veldig små. Og så vart mansjetten vid. Jaja, det finnes hender dei passer til, og ulla former seg jo etter hendene etter som vottane er  i bruk.
Det var moro å strikke eit av Tori sine mysterier, eg kosa meg heile vegen. Vis du skal strikke dette mønsteret burde du være obs på at framsida og baksida er delt inn litt annerledes enn vanlige oppskrifter, men etter ein stund så gjør det ingenting at den er sånn.
Pinne: 3 og 3,5
Garn: Rauma Fin ull
Vekt: 53g, det går mest av bunnfargen.
Oppskrift: Tori sitt mysterie på Ravlery(tråd) , men er også ein del av vottelaugets "Votter fra eventyrskogen"

Her kan du lese resten av mine innlegg om mysteriet.

Ingen kommentarer: