fredag 7. november 2014

Mamma og Pappa Votter SOS Baby votter

Eg fortsetter med å strikke ferdig påbegynte prosjekter. Det mangla bare å felle av toppen, feste tråder og lage bånd. Det tok meg ein liten time, så eg skjønner ikkje kvifor det vart liggande uferdig. Det passer jo godt å få dei ferdig no, fordi det ventes ein baby i familiekretsen i nærmeste framtid. 

Muffin, som er designer, lager utrulig flotte oppskrifter. Dette designet er til ein pengeinnsamling til flyktninger i Syria, derfor SOS. 

Hovedfargen eg har brukt er mørke grønn, fargen er nydelig, men på bildet virker den meir svart. I tillegg har eg brukt lysere grønnfarger. 
Eg har også strikka ei lue med litt av dei samme fargene og tekner å strikke ei jakke til, sånn at det blir eit sett. 


Garn: Rauma Babyull
Pinne: 3 eller 3,5
Vekt: 28g.
Oppskrift: Her.


1 kommentar:

Hanne sa...

Så skjønne disse vottene var. Kjempe søte.