søndag 30. november 2014

November

Hade November! Hei Desember!
I November fikk eg strikka ferdig nokre UFOar og vist fram nokre ferdige ting. Det føles godt å få gjort ferdig nok fra UFO-haugen. Eg fikk også strikka litt julegaver, dei kjem i slutten av desember;)

Nokre av prosjekta eg fikk ferdig var baby votter og lue, som du kan lese om Her og Her. 

Så fikk eg endelig ferdig Soria Moria Vottene som var ein del av Mystery Mittens som Tori holdt gjennom Ravelry. Det kan du lese om Her.

Her er luene eg strikka i restegarnsporsjektet. Faktisk lue nr 11 og 12... Har fortsatt nokre eg ikkje har vist fram her. Stripelua og Boblelua.


Så tok eg eit skikkelig skipper tak og fikk festa alle trådene, vaska og blokka genseren eg har holdt på med ei stund. Eg er skikkelig stolt! Den skal få eit eget innlegg, må bare vente på fotolys og fotograf. 
Ein anna genser eg også begynte å sjå slutten på er Lun Genser. Den er også ferdig vaska og klar til å vises fram i bloggen. 
Det skjer så mykje den neste måneden. Som student betyr desember eksamens tid, og så er er det alle dei andre meir vanlige tings som skal ordnes og juleforbredeleser. Men det gleder eg meg veldig til, og belønninga etter eksamensperidoen er juleferie med venner og familie:)  Desember, eg er klar! 

Ingen kommentarer: