søndag 29. september 2013

Britta Mitten: Projo-vottealong: August votten

Vottene kjem på løpende bånd her. Fikk plutselig tommelstrikkeånden over meg...
Her er augustvotten Britta.
 Også denne gangen valte eg å strikke med fleirfarga garn, men no valte eg ein mørk bakgrunn. Eg liker godt at dei vart så forskjellig fra noko eg tidligere har strikka. Eg liker dei veldig godt. Fargene på det fleirfarga garnet kjem godt fram mot den mørke bakgrunnen.
 Denne gangen vart også fargeskiftet forskjellig. Vottene er likevel like når man ser på dei to vottene sammen. Det hadde vært fint om fargeskiftene hadde vært meir koordinert, men i og med at eg strikker av rester så var det ikkje så enkelt å få til.
Dei er litt små i størrelse, og sitter godt på mine hender.

Garn: Sisu (bunnfarge) og Drops Delight.
Pinne: 2,5 og 3
Vekt: 75g
Oppskrift: Ravelry. (Finnes også i lue).

Ingen kommentarer: