mandag 7. desember 2009

Til deg... God jul.

Nytt julekort, denne gangen med engelen frå kort og godt sammen med lysekrona frå heidi swapp. Syns dette var ein morosam kombinasjon. Fargene eg har brukt er ikkje så veldig julete, heller litt spesielt i sammen syns eg. Eg har stempla lysekrona fyst med brunt blekk og deretter med svartblekk, etterpå har eg tegna med kvit pen for å skape litt kontraster til den svarte. Engelen har eg embossa i gull, og kantene har fått litt glitter gull på seg. Ellers har eg også påflrt stickles- antique linen på bakgrunnen.
Stempel: engel frå kort og godt, lysekrone frå heidi swapp. Blekk: Distress ink- faaded jeans, weatherd wood, black soot, walnut stian. Archival ink- jetblack, Versamarker. Papir: mønster papir frå tree house memories. akvarell papir, kvit brazzill. Annet: fløyels bånd, stickler- antigue linen, gull embossingpulver, stickers frå mm, kvit og svart tusj.

Ingen kommentarer: