søndag 27. desember 2009

Fortsatt god romjul...

Fyst og fremst vil eg ønske alle ei fortsatt god romjul... Håper dere koser dere med familie og venner.

Og så vil eg vise fram eit julekort eg lagde like før jul og som eg ikkje har lagt ut her ennå.
Motivet på dette kortet er eit klistre merke som eg har påført clear rock candy. Syns motivet er så nydelig at det trenger ikkje så mykje anna pynt enn halvperler, brads, bånd, charms. Eg har også valgt å bruke forholdsvis enkle mønster ark og holde det ganske dust i fargene.
Blekk: Distress ink- vintage photo, antique linen. Papir: ukjent mønster papir, noteark, grønn og bers brazzill. Annet: halvperler, charms, bånd, scrappefloss, puncher frå martha stewart, stickers frå mm, rubons frå ett trykk, brads, crackle papint- clear rock candy.

Ingen kommentarer: