onsdag 16. desember 2009

Friendship warms the heart...

Oi som tida går, eg jobber mykje og eg er ennå ikkje heilt ferig med juleskjauen. Typsik førjul vil eg si, og eg syns faktisk det er litt kjekt at det er mykje å gjøra. Er jo ein del koselige ting som skal ordnes før jul. Allikevel er det nokre av julegavene som går meg til hodet, er alt for mange som har "alt" som skal ha gave. Men, men, eg finner sikkert på noko....

Julekort med dette søte stempelet frå ladybug and friends. Motivet er fargelagt med distress ink, pynta med kakerserviett, snøstjerner og halvperler.
Stempel: Ladybug and friends. Blekk: div Distress ink, Archival ink-jet black. Papir: ukjent mønsterpapir, akvarell papir, brun brazzill, vellum, restepapir. Annet: snøstjerne puncher, charms frå kort og godt, kakeserviett, halvperler, puncher frå martha stewaert.

Ingen kommentarer: