fredag 4. desember 2009

Produkt design...

På tide å vise fram det eg har dreve med dei siste 8vekene. Neste veke skal perioden med produktdesign avsluttes. Eg har designa tannbørste holder og etui i samme produkt. Teamet skulle være design for alle, og ved å bytte ut fargene inni kan enn enklet velge farger etter egen stil. Meiningen med dette produktet er å dekke tannbørsten for all skitt og lort som finnes på badet, enkelt oppbevare tannbørsten og enkelt ta etuiet ned med tannbørsten og evt tanntråd og pute i toalett mappa. Det du ser her er ikkje endelig, men oppgåven gikk ut på at eg skulle gjøra så mykje eg fikk til og så langt eg kom i prossesen. Dette er prototype nr 1.

Eg har støypt den i hard plast. Fargene er gjort i Photoshop og deretter printa ut på transparnager som er kutta til.

Ingen kommentarer: