tirsdag 20. oktober 2009

That`s just so cute #2 gjenbruk.

Temaet til That`s just so cute 2 er gjenbruk. Det kan være alt som kan få eit nytt liv og som kan væra spenande å bruke på kort eller LO. Eg har valgt å lage eit kort som eg syns har fått eit heilt anna uttrykk enn det eg bruker å lage.

Fuglen har eg embossa med ein blanding av farger. Svart, kvit og raud er hovedfargene.
Her er litt av det eg har brukt på kortet som har fått nytt liv. Det kvite er sånn som enn har på vinfasker, det grønne har vært deler av embalasjen til eit prima stempel, og det brune papiret var deler av eit papir eg fikk olivenolje frå Italia i. Eg har også brukt ein tag som satt på eit klesplagg eg har kjøpt (sjå på bilde over).

Stempel: Fugl- Tim Holtz, Tekst- unik hobby, "kaffe flekker" frå inkidado. Blekk: versamarker. Papir: innpakningspapir, lyseblå kartong, papp rest frå embalasje, raud brazzill. Annet: flaskebeskytter, hysing, svart og kvit tusj, egen glimmermist mix til bakgrunnen, bånd, tag frå klær, stifter, Crackle paint- walnut stain, faaded jeans, diverse embossing pulver: raud, kvit, svart, grønn.

4 kommentarer:

Camilla sa...

Så mye kreativt du har brukt på dette kortet! Også ble det jo kjempefint! :)

Tusen takk for ditt bidrag. ;D

~Isabell~ sa...

Dette var et skikkelig "gjenbruks" kort ja, kjempe flott

Takk for ditt bidrag=)

Monica sa...

så fint kort!

Asil sa...

Hvem hadde vel trodd at Vinmonopolet hadde scrappestæsj?? :D :D Den embossa fuglen var rett og slett nydelig!!

Takk for at du deltar!! :)