tirsdag 13. oktober 2009

Art Pieces #41 HUND

Her er mitt bidrag til art pieces sin utfordring #41, temaet er hund.
Eg har valgt å bruke eit bilde av hunden min, Chanin. Bildet vart tatt for litt over ei veke siden då mø leika i den fyste snøen. Derfor har eg også brukt snøstjerner på bildet, Chanin syns det er moro med snøen. Eg syns ho er kjempe nydelig!
Eg har brukt ein dies frå qk av eit bein. GID, for at eg er så glad i henne.
Snøstjernene har eg lagd ved å punche ut ei snøstjerne og bruke negativen i stede for posetiven (den som du puncher ut). Bruk gjerne billig papir. Deretter har eg brukt dabberen til å "dutte" på sånn at det blir bra med farge i tomrommet.

Eg har pynta snøstjernene med rosa halvperler.


Blekk: Distress ink- walnut stain, Versacolor-burgundy. Papir: siv rester, kopipapir. Annet: Acrylic dabber, puncher frå artemio, dies frå qk, stickers frå mm, bilde som eg har tatt sjølv, scrappersfloss, halvperle.

Ingen kommentarer: