tirsdag 14. april 2009

Fortsatt påske her....

Er fortsatt litt påske her. Har fortsatt litt å vise fram, pluss nokre bilder frå nokre av skiturene i påska.

Bilde av reinen som beiter på Nystølsvarden på Golsfjellet. Bilde er tatt 12.04.09 og vart den siste topp turen i år.
Fyste turen opp på Nystølsfjellet, nydelig vær og utsikt på skjærtorsdag.

Kjæresten min med Chanin og min svigermor.


Eg har dekorert eit påske egg, som eg har kjøpt hos panduro. Eg har valgt den minste størrelsen. Den heldige som har fått denne fylt med masse godt er kjæresten min.
Påskeegget har fått to lag med akryll maling, crackle paint, ett lag med embossing pulver og crackle paint.

Blekk: versamarker, div alkoholblekk. Papir: alkoholblekk rest på glossykartong. Annet: embossingpulver- transparang, crackle paint, bånd frå papirgleder og panduro, scrappersfloss, dabber- buttershots og snowcap.
Og til slutt vil eg gratulere min vesle bror Olve med 15-årsdagen i dag!

Ingen kommentarer: