tirsdag 28. april 2009

Art pieces #18, RETRO

RETRO... kva er retro? Jo, eg ser for meg tapeter i blomster, striper, prikker osv i alle mulige farger. Bestemor og bestefars tapet på eit av soveromma. Og folkevongbuss (som onkel kjørte rundt, bare sett bilder) og bobble. Det er vel omtrent alt eg veit om stilen. Si i fra vis eg tar feil.

Denne verkas tema for ATCen inne hos Art pieces er nemlig retro. Og her er min, men raud bobble og alt (fant den på nettet). Og såklart retro blomster. Dei svarte ringene har eg lagd ved å bruke ein vinkork i blekk.

Blekk: archival ink- jet black. Papir: rester frå 3endypapir, paperbagstudio og eit som eg ikkje hugser i farta, grå brazzill, svart kartong. Annet: bilde frå internett, dymo, hysing, stifter, svart tusj, hjørne puncher, puncher frå fiskars, vinkork.

4 kommentarer:

Gry-Heidi sa...

Så herlig atc!! Savner egentlig bobla litt jeg :) Takk for at du deltar.

Klem, Gry-Heidi

Gro sa...

Den var helt knall.
Da jeg var "liten" skulle vi telle 99 røde bobler - så 3 svarte pudler - den første gutten som sa hei etter det skulle vi gifte oss med ... for min del er jeg glad det ikke slo til.
Ha en fin kveld.

Fredhøy - Gro sa...

Knalltøff retro ATC, Solbjørg! Jeg likte også bobla godt, men du har flotte detaljer rundt også, syns jeg!

Takk for at du deltar!

Klem, Gro

Anette sa...

Stilig atc!! Likte godt vinkork-trikset ;)