tirsdag 21. april 2009

Atsy #10, avis papir.

Her er mitt bidrag til utfrodring #10 hos artsy, akkuratt i siste liten.

Teksten er til konfirmanten.

Blekk: arcival ink-jet black. Papir: avispapir, mønster papir frå basic grey, glimmer brazzill-lyse blå. Annet: Stickers frå making memories, chipboard, brayer, decoupage lim.

For å lage bokstavene har eg brukt chipboard, avispapir (eller ein anna type tynt papir), brayer og stempelpute med blekk.
Dette har eg brukt for å lage bokstavene, papiret er bytta ut med avispapir.


Start med å lime fast chipboardene du vil bruke.

Rull brayeren på stempelputa for å få blekk på den.




Legg arket over chipboarden og rull over med brayeren, her er det viktig at du holder arket på samme plass heile tida.




Omtrent slik vil det sjå ut når du har gjort dette.



Så reiv eg ut bokstavene eg villle bruke og limte dei på mønsterpapiret som skulle være bakgrunnen til mitt kort.



Bare å prøve vis du har lyst!

Ingen kommentarer: