onsdag 22. april 2009

Art pieces #17, color!

Ny utfordring hos art pieses, farge denne gangen. Alle regnbuens farger, og kva anna då enn ein regnbue??? Denne ATCen ser meir ut som det er eit barn som har lagd enn meg sjølv.
Eg har prøvd ut mine nye promakers og egentlig vil eg ikkje s at resultatet vart vellykka. Jaja... her er den da.




Papir: photokartong. Annet: Svart tusj, glitter lim-sølv, Crackle paint: pine needles, promakertusjer-violet hue, cerulean blue, naples yellow, gold ochre, sap green, blue prussian.

4 kommentarer:

Anette sa...

Stilig atc med herlige farger Solbjørg!!

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Synes den var skjønn! Artig med farger. :-)

Takk for at du deltar.

Klem, Lise

Gro sa...

Synes den ble kjempefin jeg - likte den veldig godt.
Klem, Gro.

Fredhøy - Gro sa...

Den ble jo tøff! Og ikke bare selve regnbuen men også det som er rundt! Crackle paint-bakken med glitter f.eks. Super!

Takk for at du deltar!


Klem, Gro