søndag 16. august 2015

3 par sokker

Til påske strikka eg 3 par sokker i gave. Sokker står høgt på ønskelista i familien og det er storforbruk store deler av året. Så eg veit inderlig godt at det er gave som blir tatt godt i mot. Disse sokkene var ein del av påsekegget dette året. 


Fra venstre til høgre:
Damesokkane til venste er strikka i PT sport og er i str 36. Det gikk fort å strikke dei, eg brukte 48m til desse og strikka vanlig ribbestrikk med hæl.
I midten er det herresokker. Dei er strikka i Hakkespett garn fra Dale. Veldig fint garn å strikke med, og greit at tråden skifter farge når man skal strikke sokker i str 43. Her brukte eg 52m vis eg hugsar riktig.
Til høgre er det herresokker strikka i flaggarnet til Mellan raggi. Eg syns det var moro å strikke med det garnet, men vanskelig å få sokk nr 2 lik. Eit nøste holdt akkurat til sokker i str 42 med 52m.

-Når man strikker med fleirfarga garn, må sokkene være like da?

Sokkane vart tatt i bruk allerede etter at påskeegget var åpna og dei virka fornøyde med sokkane. Det ser ut til at eg må begynne å strikke sokker igjen snart. Er jo ikkje lenge til jul og sokkestrikking er ikkje min favoritt av ein eller anna grunn....

Ingen kommentarer: