fredag 21. august 2015

Strikkefasthet

Eg strikka prøvelapp, og begynte å strikke med pinne 3,5 i pickles pure wool. Det skal sies at eg trudde det ville bli for løst, men å strikke ei jakke på ein pinne mindre frista lite. Eg begynte å tvile når eg var komt 17cm på veg, at eg ikkje såg at det vart for løst før er litt dumt. Det var bare ein ting å gjøre da, ta seg selv i nakken og innse nederlaget. Det er Damejakke Elinor av Pinneguri eg strikker. 
Begynne på nytt! Heldigvis seier eg, for eg oppdaga fleire feil i det første forsøket. Eg har lest oppskrifta feil, og har auka til ermer på feil måte (eg syns også at oppskrifta er litt dårlig skrivd).

Eg valgte å ikkje rekke opp igjen den første eg strikka, for å sjå forskjellen på det å strikke med ein mindre pinne. Ein ting er tettheten av masker, men ein anna ting er også at det blir mindre og passer strikkefastheten i oppskrifta bedre. Litt interessant å sjå forskjellen syns eg.
Konklusjon: Med min strikkefasthet på pinne 3 og med pickles pure wool, skiller det 4cm i lengden fra den eg strikka på i pinne 3,5. Så det er absolutt viktig å strikke prøvelapp før man begynner å strikke på den endelige oppskrifta!

-Eg har ikkje målt om den passer rundt ennå, så det er fortsatt litt usikkert.

Ingen kommentarer: