mandag 31. mars 2014

Mars

Eg tenkte å begynne å oppsummere den siste måneden her på bloggen og strikkerelatert (det som eg har stikka, men som er ublogga). 

Mars var restegarnets måned. Eg bestemte meg for å strikke opp enslige nøster og rester eg hadde liggende. Det endte med 7 luer. Eg får lett dilla og då blir det fort fleire enn bare to, men dilla kan gå like fort over igjen. Luene er ublogga så det kjem mange blogginnlegg om dei snart.

Eg publiserte oppskriften på enkle eggvarmere, den finner du her.


Eg fikk endelig gjort ferdig Sinnasau jakka mi. Endelig fordi eg har brukt veldig lang tid på den, og fordi eg syns den vart kjempe fin! Den er ublogga så det kjem eit eget innlegg om den om litt.

Så har eg fortsatt å strikke på Tuin som eg starta på i januar. Du kan lese meir her. Og her er prosjektet på ravelry.

Tuin får ligge litt i og med eg har begynt på Next year in Lerwick som eg begynte på i midten av mars. Det var belønninga for å gjøre ferdig Sinnasauen. Eg har strikka den første mønsterdelen på bolen og er i gang med den andre. Foreløpig er eg nogelunde fornøyd med fargene, men er usikker på korleis det blir når eg kjem til den mørkaste delen på genseren. Du kan lese meir her, og her er prosjektet på ravelry.

1 kommentar:

torirot sa...

Lykke til med strikkinga i april, Solbjørg!