søndag 30. mars 2014

Inspirasjon





Inspirasjon for meg er viktig. Det gir meg nye ideer, tips, glede og så er det moro å sjå kva andre lager. Bildene over har eg henta fra instagram, pinterest og nokre facebookgrupper eg er medlem i. Kofte gruppa på facebook f.eks. Der er det masse flotte kofter og mønster som blir lagt ut daglig og masse insoirasjon. Ellers har Sandnesgarn gjort mykje med designet sitt i det siste, de kan også følges på facebook (søk på Sandnesgarn). På pinterest er det masse å hente, eg kan sitte i timesvis. Instagram er min favoritt inspirasjonskilde, her finner eg mange strikkere som deler det dei holder på med og eg deler tilbake.









          


Når eg bruker ipad eller iphonen tar eg eit screenshot av skjermen min, og så lagrer bildet seg i bilderullen sånn at eg lett kan finne det igjen med kven som har lagt det ut og kvar eg fant det.




Du finner meg som solas06 på instagram og her på pinterest.

Kva inspirerer deg, og kvar får du inspirasjonen din fra?

Ingen kommentarer: