fredag 24. januar 2014

Julegave #4- Eggevarmere

Eggevarmere var det nokon som ønska seg til jul. Eg såg litt etter litt inspirasjon og oppskrifer på nett, men fant ingen eg likte eller som kunne passe til mottaker. 

 Eg valte å lage min egen oppskrift. Lue inspirert med dusker. Valgte ein nøytral farge som base og mange forskjellige farger som dusker.

Eg rakk akkurat å strikke 7 stykker før eg måtte sende dei av gårde før jul. Eg hadde tenkt at det var minimum til ein familie på 5 med kjærester på besøk til froskost. Mulig eg må strikke nokon til (mulig det kjem fleire kjærester og fleire på besøk). 

 Dei er enkle å strikke, og det går fort å strikke dei. Rester er fint å bruke på dei. Eg strikka mine på eit par dager.

Pinne: 3
Garn: Fin ull i forskjellige farger.
Vekt: ca 2g pr eggevarmer.
Oppskrift: Egen (oppskrift publiseres i starten av mars).

Ingen kommentarer: