torsdag 17. januar 2013

Y-socks

Eg er ikkje heilt ferdig med å vise julegavene (for 2012) ennå. Det vart ein del julegaver i år, tross eksamens tid og andre desember sysler. Heldigvis for det, for då har eg meir å vise ut over i januar. Blir mindre strikking no som studiene har begynt for fult igjen, og det er masse å henge fingrene i. 

No over til sokkene: 
Dette er etter ei Bittami oppskrift. Den ligger gratis på facebooksida hennes som du finner her. Sokkene var enkle å strikke og som alltid er Bitta sine oppskrifter godt forklart. Eg er svært fornøyd med korleis sokkene vart. Mønsteret er strikka på den måten at dei danner "border" som glir over kverandre ved å øke og minske på gitte plasser. Disse danner Yer som har gitt oppskriften navnet. Diagrammet var også enkelt å memorere. Har du lyst til å strikke sokker som ikkje er for avanserte, men også dekorative så er dette oppskriften. Det er også ei god nybegynner oppskrift.
 Har du lyst til å strikke sokker som ikkje er for avanserte, men også dekorative så er dette oppskriften. Det er også ei god nybegynner oppskrift.


 Eg strikka sokkene i PT sport, med pinne nr 2,5 på vrangborden og 3 på resten av sokkene. Det gav stramme og tette sokker, men vis eg skal strikke dei ein gang til hadde eg tatt eit anna garn med anna strikkefasthet. Eg syns at dei vart litt i strameste laget. Lenga på foten passer 40/41. Det gikk med litt under 100g garn til dette paret.
Det er bildet over som viser mønsteret best syns eg, sjølv om kvaliteten på bildet er dårlig.

1 kommentar:

Bitt@mi sa...

Så kjempefine de ble:) Og en nydelig farge du har strikket dem i. PT5 er er godt garn, og jeg skal ut og handle litt sånt garn til uke.
Ha en koselig søndag videre!