tirsdag 1. januar 2013

2012 Kavakade

Ein slags kavakade fra det gamle året. Litt strikking og litt hekling.

Det vart bare 54 blogginnlegg i 2012, og dermed lite blogging. Eg har strikka og hekla jevnt gjennom året, men det har blidt lite ferdige ting og heller meir på begynte.Det er tre store UFOer som har tatt mykje tid og som ennå ikkje et ferdig (eg må bli flinkare til å gjøra ting ferdig).
UFO 1: Lappeteppe
UFO 2: Spaceinvader genseren
UFO 3: Strikke genser til meg sjølv.

Ellers har eg strikka mykje tilbehør som votter, sokker, luer, ein vest og eit ipad cover. Hekla grytekluter, figurer, brikker og lappeteppe. Meir kan du sjå under etikketene hekle og strikke.
Eg er også med i gryteklut-bytteringen som foregår på ravelry, mine innlegg kan du sjå under gryteklut-byttering-logoen.

I 2013: Gjøre ferdig UFOene, strikke av garnlageret og blogge meir.


Ingen kommentarer: