søndag 27. januar 2013

Brennende kjærlighet: Projo vottealong- januar votter

Eg har i år valt å være med i Projos vottealong. Det skal strikkes minimum ett vottepar i månden (så lenge det strikkes 12 forskjellige par innen slutten av 2013 er det greit). Det første votteparet ut er etter oppskrifta til Jorid Linvik, "Brennende kjærlighet", som du finner her. Oppskrifa er med i det settet som heiter "Tovet sett med lange votter og lue,3modeller".
Mine votter er strikka i finull med pinne 3,5 og 4. Det gikk med 54g garn. Dei vart for små for meg etter toving, så nestegang strikker eg i eit anna garn. Vottene vart mjuke og gode etter toving. Dei blir nok ei fin gave til nokon med litt mindre hender enn meg.

Har du lyst til å være med finner du info på Projos vottealong på facebook, her.







Ingen kommentarer: