mandag 27. februar 2012

"Vesle"bror sokker!

Veslebror måtte få sokker når eg skulle på besøk til han! Vestebror og veslebror, det skiller oss 3år i alder, men han er lenger enn meg for lengst, eg har blidt veslesøster i stede?:p Uansett vil han alltid være min veslebror. Ein veslebror meg str 44 i føtter. Dei største sokkene eg har strikka nokon gang.
 Dei skulle være innesokker sa han. Fordi dei var for tjukke til å ha i skoa og inne er det gølvkaldt. Då passer raggsokker med pyntemønster bra. Litt uvanlig fargekombinasjon, men eg blir glad av å sjå dei. Og for bror som har blidt stundent langt mot nord er "Valdres mønsteret" eit must å ha i bråtet på sokkene. Han syns det var tøft!
Buksa må så klart oppi sokkene!:)
Fyst prøvde eg å strikke med mønsterfarge som var kvit, men det rekka eg opp igjen. Det kan du sjå her.
Eg fikk ikkje heilt den effekten eg ville ha på dei, men syns det ikkje vart så gale likevel. Vis eg skal strikke med noko lignande garn med så mykje spill eller fleir farga garn, ville eg nok valt eit litt meir tydelig mønster med større mønsterfalte. Den eine sokken vart finare enn den andre fordi eg ikkje er så flink til å surre tråden i store sprang mellom fargene. Øvelse gjør mester der også.

Eg har strikka i Treskogarn fra sandnesgarn og litt superwash sport garn på pinne nr 3,5. Eg strikka str 43/44, men passer til ein med str 44/45. Oppskrifta eg brukte har strikkefasthet 28m x 36omg på pinne nr 3.

Ingen kommentarer: