mandag 20. februar 2012

Det er ikkje alt som blir som det skal...

Som overskrifta seier, det er ikkje alt som blir som eg forestiller meg når det gjelder strikking og anna håndarbeid (forsåvidt andre ting også). Eg vil strikke ragsokker med utgangspunkt i eit mønster, "valdresmønster" som det kalles og inspirasjon henta fra Wenche som strikka pynte ragger.  Etter å ha strikka mønster og strikka hælen, så fant eg ut at fargekombinasjonen på garnet ikkje var særlig vellykka.... Så då var det bare å rekke opp igjen da, velg ein farge å strikke mønsteret med og begynne på nytt. Vi får sjå om det blir litt meir vellykka då.

Ellers strikke eg og strikker, men holder på med for mange prosjekter på ein gang så det tar då enda lenger tid å ferdigstille ting. Men men... Er ein ivrig så er ein ivrig! Må ta meg sjølv i nakken, igjen!

Ingen kommentarer: