mandag 30. november 2009

To ugler...

Dette kortet skulle være til ei sukkersøt skisse for lenge sea, men somlete meg har ikkje fått meg til å legge det ut her før no.
Ugle stempelet er frå Rachelle Anne Miller, fargelagt med ditress ink. Eg syns dei to uglene er kjempe søte, og syns at på dette kortet minner det meg litt om eit kjæreste bilde. Ellers er kortet pynta med grønn ramme rubons og halvperler.

Uglene er fargelagt med distress ink refiller. Dame ugla har fått perler i øyrene.
Ramma har eg lagd etter denne toutourialen som eg såg hos StampARTic for ei stund sea.
Stempel: Rachelle Anne Miller. Blekk: div distress ink til fargelegging, antique linen. Papir: akvarell papir, mønster papir frå treehouse memories og paper studio, raud kartong. Annet: bånd, dies frå spellbinders, rubons frå ett trykk, halvperler, kvit pen, firkanta puncher.

Ingen kommentarer: