tirsdag 24. november 2009

Tilda i blomstereng...

Er vel ikkje direkte julestemning her i bloggen min ennå, men eg har ikkje vist fram alle korta som eg har lagd for ei stund siden. Julestemningen kjem vel litt etterkverdt håper eg.
På dette kortet har eg leika meg med bølgepapp, gesso og mulberrypapir. Syns bakgrunnen vart så stilig og syns ikkje den tregte meir pynt enn blomstene, Tilda og gruge trykket.

Deler av blomster enga.
Tilda er fargelagt med promarker tusjer. Grungen er stempla med distress ink, tattered rose. Blomstene er frå bla prima, kort og godt osv.
Stempel: magnolia, tim holtz. Blekk: Distress ink- tattered rose, Versacolor- royale blue, Archival ink- jet black. Papir: mullberry papir, bølgepapp, blå brazzill, akvarell papir. Annet: Div blomster, promarker tusjer, brads, gesso.

Ingen kommentarer: