torsdag 5. november 2009

Sukkersøt #59, Inches

Inshes er ukens oppgåve hos sukkersøt, det vil si ruter som er 2,5x2,5cm i størrelse. Oppgåven går ut på og bruke melleom 4 og 9 ruter på kortet.
Eg har igjen brukt stempelet frå serendipety som eg har fargelagt med promarkers, embossa med transparent embossingpulver og stempla snøfnugga over med disress ink (blir ein slags maskering). Eg har ikkje fått mellomrommene mellom rutene til å bli heilt hjevne, men det er min fyste gang og eg er sånn passe fornøyd! Og dessuten gjør øvelse mester! Hadde aldri kome på å dele opp hovedmotivet på denne måten sjølv i vertfall.


Stempel: Snøstjerner frå ladybug and friends, votter frå serendipety. Blekk: Archival ink-jet black, Distress ink- faaded jeans, black soot. Papir: akvarell pair, lyseblå kartong, brun brazzill til hovedkortet, rester, ukjent mønster papir. Annet: matha stewart papir puncher, halvperler, sticker frå mm, transparent embossingpulver, rubons frå ett trykk, charms- snøstjerne frå kort og godt, snøstjerne puncher frå artemio, brads, promarkers, embossing tusj.

Ingen kommentarer: