tirsdag 9. juni 2009

Sukkersøt # 43, skisse.

Denne veka er utfordringen hos sukkersøt denne skissa.
Og her er mitt kort. Eg fant eit gamalt trykk, der eg har prøvd å fargelegge med disress ink. Fargene var alt for lyse etter min smak akkuratt no, derfor fargela eg med promarkers.

Beklager det dårlige bildet.


Eg har også brukt blomster og glossy accent for å lage litt spenning.



Teksten eg har brukt har eg lagd med å bruke stickers og håndskrift.


Stempel: paisly dame- kort og godt. Blekk: Distress ink- black soot, stazon-jet black. Papir: div rester, blått papir, akvarell papir, brun brazzill. Annet: div promarker tusjer, svart tusj, Liquid perls-pewter ,blomster, glitterlim, glossy accent, dies frå qk, stickers frå my little shoe box.

3 kommentarer:

Bente sa...

Kunstnerisk og flott!

Tiina sa...

Spännande och fint kort!!

Annelies sa...

Gorgeous! I also wanted to let you know I received your blog candy yesterday. Thank you very much. I absolutely love it, especially the Marilyn stamp! It'll be the first one I'll used in my renewed room. Greetings from Belgium, Annelies