mandag 8. juni 2009

Art pieces #23 *I`ll love to learn*

Denne veka (eller skal eg heller si forgje veke, kjem tross alt ny utfordring i morgo) var det igjen tid for ein ny tenke utfordring. "Kva vil eg gjærne lære?"
Jo, det eg vil lære mest akkuartt no er å strikke. Eg er ikkje storforlangende, har eit stort ønske om å lære meg å strikke mine egne ullsokker. Ja, ja... Tiden vil vise om eg får det til.

Eg har prøvd å lage teksten med promaskers, som eg har tegna sjølv. Bildet har eg henta på internett, hjerte stemplet er frå panduro. Den prikkete bakgrunnen har eg lagd ved å påføre maling på ei perleplate (sånn som ungene bruker), og så har eg trykka den ned på den blå kartongen.

Stemepl: panuro. Blekk: distress ink- Black soot, Versamarker. Papir: blå kartong, kopipapir, akvarell papir. Annet: perlebrett, Acrylic paint dabber- snow cap, Crackle paint- weathered wood, fired brik, svart embossing pulver, promarkers-cyan, magenta, mandarin, ice grey 2, cool grey 1, stickers frå my little shoe box, svart og kvit tusj.

2 kommentarer:

Gro sa...

Den var skikkelig flott. Og egne bokstaver med promarkers er utrolig gøy.

Anette sa...

Denne atc'en var kjempeflott Solbjørg! Likte veldig godt den prikkete bakgrunnen som du har laget selv - det må jeg nok prøve meg på :)

Lykke til med ullsokkene!! Blir spennende å se resultatet i bloggen din ;)